Nákupní košík

Položky:
Cena:
0
0 Kč

Facebook

Twitter


Obchodní podmínky

Dekorland.cz
M-TRADE Marek Makowski 
Kolbenova 305/40
190 00 Praha 9 - Vysočany
IČ : 86983032
DIČ : CZ682224168

Email. info@dekorland.cz
Tel.     777 044 446

Pracovní doba:

  • Pon. - Čtv.: 10 - 16 h.
  • Patek : 10 - 15 h.
Všeobecná ustanovení
  • Před odesláním objednávky si prosíme pozorně přečtěte tento nákupní řád
  • Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.dekorland.cz
  • Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem O ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel. 
Vymezení pojmů

Provozovatelem a dodavatelem internetového obchodu Dekorland.cz :

M-TRADE Marek Makowski , Luhovská 1728/1  18200 Praha 8 , IČO: 86983032 , DIČ: CZ682224168 

Dodavatel / provozovatel

 je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitelská smlouva

je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Zákazníkem

našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel

je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující ne spotřebitel je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem. (Pokud se jedna o vracení zboží, vychazíme podnikatelum vstříct a lze se domluvít předem na případné vracení zboží nebo výměnu).
Kupní smlouva – Potvrzení elektronické objednávky
  • umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, 
  • Po odeslání Vaší objednávky na našem internetovém obchodě obdržíte obratem e-mailové potvrzení přijetí objednávky.
  • Po přijetí objednávky ověříme připadnou cenu dodání, upřesníme rozměr, sklo, barvu, nebo směr otevírání podle Váších poznámek, a zašlemé Vám potvrzení objednávky, popř. služby za uvedených podmínek.
  • Pokud bude to nutne, spojime se s Vámi telefonicky.
  • Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.
  • Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu.
  • Případné nesrovnalosti bez váhání s námi konzultujte
  • V případě, že se jedná o zboží které je vyráběno na míru, tj. plastových oken, dveří, žaluzií, rolet,sití..   požadujeme zálohu ve výší 50%., prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. 
  • Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme v naší prodejně. 
  • Vysvětlení Zaměření oken, dveří, žaluzií, rolet, sití, etc... najdete na strance:
  • Výsvětlení termínu dodání pro plastová a hliniková okna, dveře najdete na stránce:
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Dodání / Převzeti zboží - Doprava
  • Rozvoz zboží zajišťujeme naší dopravou, a dopravcem Toptrans po celé České republice
  • Objednávku Plastových oken, hliníkových systémů, většího objemu dodamé naší dopravou zdarma po cele EU.
  • Zboží lze vyzvednout osobně na naší provozovně anebo skladě po předchozí domluvě.
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
    v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
KURÝRNÍ SLUŽBA

Tabulka sazeb ( Ceny jsou uvedeny s DPH. ) 

Od váhy 1 kg do váhy 30 kg cena 390,- Kč
Od váhy 31 kg do váhy 50 kg cena 550,- Kč
Od váhy 51 kg do váhy 75 kg cena 700,- Kč
Od váhy 76 kg do váhy 100 kg cena 950,- Kč
Od váhy 101 kg do váhy 150 kg cena 1200,- Kč
Od váhy 151 kg do váhy 200 kg cena 1400,- Kč
Od váhy 201 kg do váhy 300 kg cena 1800,- Kč
Od váhy 301 kg do váhy 400 kg cena 2200,- Kč
Od váhy 401 kg do váhy 500 kg cena 2400,- Kč
Od váhy 501 kg do váhy 700 kg cena 3000,- Kč
Od váhy 701 kg do váhy 1000 kg cena 3800,- Kč
Od váhy 1001 kg do váhy 1500 kg cena 4700,- Kč
Od váhy 1501 kg do váhy 2000 kg cena 5600,- Kč
Od váhy 2001 kg do váhy 3000 kg cena 6000,- Kč
Převzetí zboží při doručení: 

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem.

V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

Osobní odběr - bez poplatku
  • Zboží lze vyzvednout  na naší provozovně anebo skladě po předchozí domluvě.
  • Jakmile je připraveno k odběru budete kontaktováni prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.
  • Adresa skladu pro osobní odběr:
              auta do 3,5t.   -   Areal CODECO Praha, Kolbenova 40  -  vjezd od Na černé strouze, viz mapy.cz
              auta nad 3,5t. -   Areal CODECO Praha, Kolbenova 40  -  vjezd od Kolbenova 40, viz mapy.cz
  • Zboží lze vyzvednout taky o víkendu po předchozí domluvě.
Platební podmínky
  • V případě, že se jedná o zboží které je vyráběno na míru, tj. plastových oken, dveří, žaluzií, rolet,sití..   požadujeme zálohu ve výší 50%., prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. 
  • V případě objednávky zboží které nabíziíme běžně, a není skladem: střešní okna, výlezy, půdní schody, mlynářské schody, zálohu nepožadujeme.
  • Všechny ceny jsou konečné, uváděny včetně DPH. 
  • Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
Způsoby plateb
  • Platba v hotovosti - při převzetí zboží nebo při vystavení dokladu.
  • Platba v hotovosti - našemu kurýrovi při převzetí zboží
  • Platba převodem - zboží lze zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet.
  • Platba dobírkou - v případě dodaní dopravcem Toptrans.
Storno objednávky
  • Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před započetím výroby předmětu plnění a to bez jakéhokoliv postihu.

Právo odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího - Vrácení zboží

  • V souladu se zákonem č. 40/1964 Sb. (§ 53), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako kupující (tzn. spotřebitel ve smyslu § 52 odst. 3 zákona 40/1964 v aktuálním znění) prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku - v připadě zboží které se běžně prodává nabízíme vracení nebo výměnu zboží po ukončení teto lhůty - vždy po předchozí dohodě. 
  • Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:
       1. Kupující odešle e-mail na adresu info@dekorland.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: 
                "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky)
             a požaduji vrácení uhrazené částky  za zboží  na účet číslo." Datum a podpis.   
               - Odstoupit od smlouvy lze samozřejmě taky na provozovně prodavajícího.
      2. Kupující doručí zboží zpět na adresu prodejce. 
              - Ke vrácenému zboží doporučujeme přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. 
              - Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 
              - Pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou!

     4. Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

     5. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele

        (plastová okna a dveře, hliníková okna a dveře, žaluzie, rolety, sitě proti hmyzu, etc...) nebo pro jeho osobu,

        jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. 

        Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno. 

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele / prodávajícího
  • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.  V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
Odpovědnost za vady zboží - záruka
  • Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím nebo instalací věci firmou provozující tento internetový obchod. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet nová záruka v zákonné, resp. dohodnuté délce. 
  • Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození). Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

Záruční práva: Zákonná záruční doba je 24 měsícu, Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou  formou (záruční list).

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • jde-li o vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží  
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny

Záruční doba pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku
  • Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
  • To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.
Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady)
  • O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena.
  • Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající  vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. 
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. 
  • Reklamace zboží - se v případě, že kupujícím je spotřebitel, řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude dle požadavku kupujícího toto zboží vyměněno za stejný kus, nebo vrácena již zaplacená částka zpět.
  • V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace, zejména poštovného, v nutné výši.
  • V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.
  • V případě zjevné neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
Ochrana osobních dat
  • Společnost M-Trade jako provozovatel serveru dekorland.cz Vám garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat.
  • Při objednávce požadujeme následující údaje: 
Pokud nakupujete jakofyzická osoba. Pokud nakupujete jako právnická osoba.
  • Jméno a příjmení
  • Adresu pro fakturaci a dodání zboží
  • Telefonické spojení
  • e-mail
  • Název firmy
  • Adresu pro fakturaci a dodání zboží
  • IČO , DIČ
  • Telefonické spoj
  • Tyto informace jsou nezbytné pro Vaši identifikaci jako kupujícího. Slouží k realizaci, provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.
  • Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům mimo dodpravce zajišťujícího dodání  zboží. To však vždy v mezích zákona na ochranu osobních údajů.

Váš souhlas: Používáním internetového obchodu Dekorland.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech po neurčitou dobu. Pravidla za

 

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.